BOC: Denmark Concerts

Daniel Wikdahl mpj95wid at MC.HIK.SE
Thu Jul 31 19:45:28 EDT 1997

At 11:19 PM 7/31/97 +0000, you wrote:

>Long nok til å værra amerorsk vel... Fram og tilbake over de siste
>femogtyve årene - I have no idea hva jeg er longre!

Arma krake... :-) Du har inte tänkt på att flytta till Sverige?
Då skulle du verkigem bli förvirrad... för då skulle till och med språket
du talar vara fel... fast bara _nästan_... men tillräckligt för att du skulle
bli galen och börja överdosera "You Shouldn't do that" eller något
liknande... :-)

>Faktisk har jeg lekt med ideen å kjøpe en enveis billett til NY for Strange
>Daze og så finne ut hva i helvete jeg skal gjøre for å komme tilbake!!!

Du kan ju alltid simma...

                -Daniel

"Vadå jultraditioner? Hos oss har vi nya traditioner varje år" (CG)

Daniel Wikdahl
Kaptensgatan 2a
S-39 236 KALMAR
SWEDEN