Sweden

Carl Edlund Anderson cea20 at CUS.CAM.AC.UK
Mon May 5 14:51:13 EDT 1997

    Tack to the boc-l-svenskar on the various help with my arrival in
Stockholm!

    Flyget kommer till Arlanda omkring klockan 12.40 på lördagen.  Jag
tror det tar kanske 45 minuter att åker med buss till Centralterminalen i
Stockholm (men jag vet inte hur oft bussarna går).  Men jag tänker att
komma där till slut!

    Mmmm ... I hope that was comprehensible!  (At least to Swedes ;)

Med vänliga hälsningar,
Carl

Carl Edlund Anderson                            * "Lever vi inte i ett
cea20 at cus.cam.ac.uk                             *  fritt land kanske?"
http://wjh-www.harvard.edu/~canders/hem.html    *
Dept. of Anglo-Saxon, Norse & Celtic, Cambridge *  -- Pippi Långstrump