Sweden

Ron Jennings sprawl at STARLINX.COM
Mon May 5 16:21:36 EDT 1997

ip durat do comi huy winsyg gom pela du pata.
quandish var mairin? zac gilk hoi poi lo!
just thought i'd let ya know.
rj

;)

----------
From: Daniel Wikdahl <mpj95wid at MC.HIK.SE>
To: Multiple recipients of list BOC-L <BOC-L at LISTSERV.SPC.EDU>
Subject: Re: Sweden
Date: Monday, May 05, 1997 10:02 AM

At 02:51 PM 5/5/97 GMT+0100, you wrote:
>    Tack to the boc-l-svenskar on the various help with my arrival in
>Stockholm!
>
>    Flyget kommer till Arlanda omkring klockan 12.40 på lördagen.  Jag
>tror det tar kanske 45 minuter att åker med buss till Centralterminalen i
>Stockholm (men jag vet inte hur oft bussarna går).  Men jag tänker att
>komma där till slut!

Bussarna går typ en gång i kvarten (åtminstone från inrikes terminalen), så
det finns nästan alltid en buss framkörd att kliva på när man kommer till
flygplatsen. Resan tar som du sa ca 45 minuter.

>    Mmmm ... I hope that was comprehensible!  (At least to Swedes ;)

Japp, det var det!

>Med vänliga hälsningar,
>Carl

mvh -Daniel

"Jag har en papegoja -så jag bestämmer" (Rickard Fuchs)

Daniel Wikdahl
Kaptensgatan 2a
S-39 236 KALMAR
SWEDEN