Svenska Hörnan/Swedish Corner(was: Re: HW/NIK: Moor and Nik tour dates.)

Kenneth Magnusson bishop.garden at FALKOPING.MAIL.TELIA.COM
Thu Nov 13 17:07:02 EST 1997

Hej,

Sorry, this is the Swedish corner!

>ps faan jag försöker skriva ett kåseri för P4 här i Kalmar men det går
>åt h-vete... alltid är det likadant... jag bara slösurfar å skriver email
>istället ds

Låter tröttsamt, du kan väl skriva om mig, bra förslag eller...

>"Byalagen är rådgivare åt de politiska nämnderna, så är det."
>                                        -Joachim Håkansson

Joo, så är det nog.

Kenneth

Swedish ObCD: Anna Själv Tredje-Tussilago Fanfara

Bishop Garden Records
Box 747
521 22 Falkoping
SWEDEN
Tel +46 (0)515 823 08
bishop.garden at falkoping.mail.telia.com

The Moor
http://www3.tripnet.se/~hmm/moor/

This message was transmitted from a MicroSoft-free device.