Svenska Hörnan/Swedish Corner(was: Re : HW/NIK: Moor and Nik tour dates.)

Daniel Wikdahl mpj95wid at MC.HIK.SE
Fri Nov 14 05:43:59 EST 1997

>og meg! og meg!! Lille Norge, ikke glem oss i lille Norge da! Hæ?
>dumåkkeglemmeossasså!!!!
>
>eplekjekk gutt,
>
>Christian

Det blev inget kåseri! Datorn strulade med mig och sedan försvann allt
som jag skrivit... :-(
Så jag skrev ett nytt igår istället. Om elakingen Bängverket och skurkbyggarna
Gräv (fast de har ju tagit bort prickarna å heter bara Grav numera).
Om det blev roligt eller inte kan inte jag avgöra, hursomhelst hade jag kul
när jag skrev det... men jag vill nog inte att det sänds. Tror jag
skriver ännu ett nytt. Då kan jag om Christians skräck för svensk mat.
Eller om älgar kanske.
Annars har jag funderat på att göra ngt om Trustor, men det känns som om det
är svårt att få till det då.
                        - Daniel (...or Danielk?)

"Byalagen är rådgivare åt de politiska nämnderna, så är det."
                                        -Joachim Håkansson

Daniel Wikdahl
Kaptensgatan 2a
S-39 236 KALMAR