HW:(OFF) Isle of Geordie Sirens

M Holmes fofp at HOLYROOD.ED.AC.UK
Tue May 29 09:24:10 EDT 2001

Layla Thompson writes:

> SUNDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>  ARE YOU COMPLETELY DAFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
>
> DO YOU REALLY THINK THAT I AM THAT STUPID!!!
>

> BLOODY SUNDERLAND!!

>   Aye, Ahm a Geordie...........  so PLEASE divvent insult me by
>   telling me tha yee thowt Ah lived in Sunderland!!!! I'd rortha be
>   hung up by me toes an bled te death than live there.....  an yee
>   knaa tha git well Ahm sure!!!!

Aye, ah ken what eer sayin hen.  Yow bein a proper Geordie en that eel
no be very taen oan wi that wee reemerk aboot Sunderland.  That wis the
reesin ah thoat ah'd trie that wee test.  Ahm frae jist up the road ower
in Hawick, mie bein a Teri en that.  When it comes doon tae eet ah'm a
Borders nationalist en reckin oo shid a' git the gither en declare
independence frae Scotlind en Inglend en oo'll make oor capihal in
Newcastle.

>  Layla.  xx (THE Geordie Lass!!!!)

Teri Bus Ye!

FoFP