Mountain Grill

Stephe Lindas lindas1 at ADELPHIA.NET
Tue Feb 22 14:15:18 EST 2005

 Hi, THis is from "An Anglo-Saxon dictionary,by Joseph Bosworth and  T. Northcote Toller."

Heres the link. Very good source here for AS.
http://www.ling.upenn.edu/~kurisuto/germanic/oe_bosworthtoller_about.html#images

seolfor, siolufr, silofr, sylfor (-er, -ut), es; n. Silver :-- Seolfor argen-tum, Wrt. Voc. ii. 8, 52. Seolfer, i. 85, 7. Seolfur, Ps. Th. 134, 15. Feower hund scillinga seolfres. Gen. 23, 16. Fiftig yntsena seolfres, Deut. 22, 29. Hwites seolfres. Jos. 7, ii. Silofres, Salm. Kmbl. 62, MS. B. ; Sal. 31. Siolufres (siolofres, Cote. MSS. ), Past. 37; Swt. 269, 4. tó siolofre, Swt. 266. 10. Ic sealde siolfor (sylofr, Cote. MSS. ), 48; Swt. 369, 6. Silofr, Swt. 368, 20. Hwítan seolfre bétan, Cd. Th. 165, 14; Gen. 2731. Sylfore, Exon. Th. 395, 4; Rii. 15, 2. Næbbe gé seolfer (sulfer, Lind. : sylfur, Rush. ), Mt. Kmbl. 10, 9. Wénst dú æt wé ines hláfordes seolfor stlon, Gen. 44, 8. Sealde him t5 bote gangende feoh and glæd seolfor, Cd. Th. 164, 24; Gen. 2719. [Go th, silubr : O. Frs. selover, selver, silver: O. Sax. silubar, silotar: O. H. Ger. silabar, silbar: Icel. silfr.] v. cwic-seolfor.

Hope this helps. Cheers Stephe