B.O.C. gig in Copenhagen Aug. 9

Daniel Wikdahl mpj95wid at MC.HIK.SE
Thu Jul 31 15:31:28 EDT 1997

Ola Nyberg wrote:
>Dear Fellow Music Lovers,
>
>Does anybody know where the Copenhagen gig will take place, what time
>(exactly) and where one can get a hold of tickets?!?!

Sorry guys but...
Bara för att irritera alla andra så tar vi det på Svenska. :-)

>I don't want to miss this! I haven't seen 'em since 1992 in Nancy, France.

     Lyckost! Jag har aldrig sett dem...

För att få tag på biljett kan du ringa till Julius Biljettservice (som ligger
i Lund, telnr brukar finnas i kvällstidningarnas fredagsbilagor där de listar
kommande konserter... annars finns ju nummerupplysningen).
Pris: Konserten 50(!) dKr + Förköp 10 dKr... men sedan tillkommer en massa
skit bara för att vi bor Sverige vilket i slutändan ger ett pris på cirkus
170kr.
"Festivalen" börjar kl 14 och håller på kl 21, ingen verkar veta när BOC spelar
exakt men en kvalificerad gissning är någongång i mitten.
Om det är någonting mer du undrar kan du väl maila mig privat så kanske jag
kan svara.
Vi syns hoppas jag!!!

        mvh -Daniel Wikdahl

ps Tänk på att du bara kan utnyttja SJs röda avgångar om du beställer biljett
en vecka i förväg... om du tänkt åka tåg d v s.

"Vadå jultraditioner? Hos oss har vi nya traditioner varje år" (CG)

Daniel Wikdahl
Kaptensgatan 2a
S-39 236 KALMAR
SWEDEN