OFF: Meeses and Hawkwind !

Kenneth Magnusson bishop.garden at FALKOPING.MAIL.TELIA.COM
Wed Sep 10 18:15:34 EDT 1997

>No, the (American) elk is a completely different animal than the European elk.
>Moose and (European) elk (älgar alltså!) are both members of the species Alces.
>American Elk is a member of the species Cervus (more ordinary deer like).

Eh,  I was just trying to be funny, sorry.

>Ha ha, det är nästan så man hoppas att jag har rätt och du har fel å att
>ni verkligen skrev det på plattan... :-)
>[Jag är av naturen en elak illasinnad människa ;-) ]

Jag kan tänka mig att våran svenska diskussion retar en och annan, du kan
ju trösta dig med det om vi inte har skrivit något, jag orkar inte kolla.

>Nej. Stort HW fan bara. Han var också inblandad i anordnandet av Hawk konventet
>som skulle ha gått av stapeln i Sverige i somras men som aldrig blev av.
>Skulle ni inte spelat där? (Jag kanske bara kommer ihåg fel).

Nej, vi spelade dock i Hamburg.

>För bandet är the Moor, inte sant.

Jäpp.

>Jävligt snygg hemsida förresten! Jag har kikat på den några gånger tidigare.

Tackar.

Kenneth

Bishop Garden Records
Box 747
521 22 Falkoping
SWEDEN
Tel +46 (0)515 823 08
bishop.garden at falkoping.mail.telia.com

The Moor
http://www3.tripnet.se/~hmm/moor/

This message was transmitted from a MicroSoft-free device.